lördag 21 februari 2009

sjuk??

jag mår bläkänner mig liksom sjuksååå trött och seg i huvudetmagen gör ont. Men det är en sak, sen känner jag mig febrig iallfall

jag har idag varit hos syrran. Åkte dit och jag & tjejerna pysslade lite. Gjorde ett kort till mormor och en liten ask med snäckor i. Det var så kul. Hade väl inte det där tålamodet som jag annars kanske har. Men som sagt , mår inte helt hundra idag.Var jättekul dag med tjejrna, kul att träffa syrran igen och mamma min. Det är ju som det är med den saken. Får göra det bästa utav det.

Var ju och simmade igår med Blanka. Var så duktig kände jag. Kämpade på. Vi simmade i 30 minuter. Sen lite bastu och bubbelbad. Så skön känsla efter. Sen hem och bädda ner mig med mannen i sängen. Han är ju fortfarande sjuk den stackaren. Feber och allt. Så vi låg som två kolli i sängen och kika. Somnade båda två framför en film. Sov så gott

ikväll blir det lungt. Ska springa ner lite i källaren och tvätta. Lagom med tvätt idag men alltid lite bökigt att springa ner dit. Men ett ont måste. Så är livetmin älskling är fortfarande väldigt sjuk så får nog avböja imorgon på BOX. Skit. Det är väldigt rolig träning men nu får han vila och se till att bli frisk. Skulle ha besök av hans mamma och pappa imorgon, men ikke pikke när han är sjuk. Så inte han smittar dom.

Ha en skön kväll allesammans....

Inga kommentarer: