söndag 22 februari 2009

japp, sjuk e jag

Åh....

skrev ett långt inlägg, sen råkade jag radera allt sammans med knappen, skiiiiiiitttär sjuk, har feber som nog är ganska hög, svettas hela tiden och känner mig helkass. Jag mår verkligen kass. Jag brukar aldrig vara febrig och sjuk på det sättet, mer än med endometriosen då. Skit ock !

drömmer mycket nu, har många bra samtal med min älskling och vi planerar och pratar om framtiden tillsammans. Är så sjukt att vi är ett par idag. Som var skolkamrater i alla dessa år i skolan. Idag är vi ett par och vansinnigt kära. Det är en speciell kärlek. Jag är så lyckligt kär i honom, han är så underbar människa och man. Fantastisk. Varm och underbar.

jag ska bädda ner mig igen.skulle haft besök idag av svärmor och svärfar. Men ikke går det när man är sjuk inte. Skit ock ! Sen skulle jag träffat pappa min men inte går det heller. Skulle kört BOX idag men fick avboka det med. Mycket att ta igen sen. Men så kan det gå.


SKa bli så kul att se hur livet tar sväng nu framöver. Jag längtar och ser så mycket fram emot allt. Främst att få vara frisk och få förbli bra och återfå mig själv och min energi igen. Hoppas Hoppasmåtte detta året bli ett bra år. jag är så glad i min bil också. C med. Han tycker den är så rolig att köra =) Så rolig och skön känsla att se den varje dag. Nu står den i varmgarage så den är alltid varm och skön att stiga in i på morgonen.

Kramar

Inga kommentarer: