onsdag 25 februari 2009

tränad BODY COMBAT

tjena hejsan

jag är så mör i kroppen min ska jag erkänna. Det var en seg och mör Madde som körde loss idag på gymmet. Jag körde som alltid allt vad jag orka men hade tappat lite efter att ha varit hemma från träningen några dagar. Man tappar snabbt sin form som man kämpat och byggt upp. Nu är vilan över så nu gäller stenhård träning igen.

imorgon ska jag lämna in min bil, har ju köpt till extraljus igen som jag hade på min gamla bil, tycker det är grymt bra att ha på bilen. Ska bli spännande att se hur det ser ut. Ska fota min fina lilla bil och lägga ut det här. Den är en sann pärla minsann.

annars är det lungt imorgon, skulle varit på Gympa med tjejerna men dom ligger alla sjuka där hemma i Landvetter. Feber och Halsont. Tjejerna hade fått halsfluss. Idag låg syrran skitdålig med. Hoppas dom hämtar sig snart så att vi kan ses igen.

är så glad över mina kläder som jag idag har inhandlat. Nu är det upp till mig att dom sitter som smäck i sommar. Jag ska minsann kämpa på så jag hamnar på mitt mål. Kämpa på med träningen och allt.

nu är det dags att krypa ner i sängen. Sova gott brevid världens finaste man. Jag är en lyckans ost som har träffat honom.

Puss & Kram till er alla

Inga kommentarer: