torsdag 26 februari 2009

vackra lilla Gizmo


han är en sann Puma. Lilla Gizmo. Han ligger i skrivande stund i mitt knä och sover
det är en alldeles underbar känsla minsann att ha honom här. Jag har suttit och fixat med min sida ikväll. Får la bli som det blir, jag är inget datasnille.

har haft en okej jobbdag, hade lite uppdrag som chefen lagt till mig.
behöver ha att göra hela tiden, annars går jag mig själv på nerverna.
efter jobbet for jag hem och hämtade mannen, vi skulle åka och lämna in min bil som ska få extraljus minsann. Så det inte är så förbannat mörkt när man kör.

Sen är det en stylingfråga också, jag tycker det e tufft att ha dom på.
måste få tvättat pärlan för att kunna fota den en sväng. Så fin den är =)

lägger in en bild här på Anna & Andreas Gizmo som ligger i mitt knä, han fick agera fotomodell vilket hann gjorde med glädje. Han gör sig så fin på kort.



ska snart ut en sväng nu i regn och rusk. Detta himlans skitväder måste jag säga.

har idag bokat in MC lektionerna för våren. Start den 30:e Mars. Nu jäklar ser ni.
ska försöka ta kortet så fort det bara går, så har jag grejat det till slut. Är som alltid nervös innan men när man väl sitter där på bågen är det liksom självgående, någorlunda iallafall.

imorgon ska jag till optikern och kolla synen. Kanske måste skaffa glasögon på jobbet när man sitter så mycket framför datorn hela dagarna. Har ju huvudvärk och ska testa det för att se om det funkar
efter jobbet ska jag åter igen åka och simma med Blanka. Ska ta mig ett bastubad och bubbelpool
det är lite småjobbigt bara för alla äckliga gubbar som är i den där badhallen. Hatar sånt. Springer liksom ner och upp ur poolen. Skyndar på med min handduk. Uscha miga gubbs...
sen på kvällen kommer min pärla hit, vi ska kika film och tjöta som bara vi kan göra.

nu , en liten powewalk med Gizmo, sen är det dags att ligga o kika TV innan läggdags.

Syrran är sjuk, feber och allt. Tjejerna också dåliga. Hoppas dom blir friska snart !!

Puss & Kram



1 kommentar:

ninjasara sa...

Jättefin profilbild du lagt in på dig vännen.. Kram