torsdag 19 februari 2009

skön eftermiddag/kväll

kom hem vid halv nio drygtvart att jag åkte till Landvetter efter jobbet idagåkte och hälsade på snabbt på jobbet, sen till syrran och hämtade tjejerna. Det är ju alltid gymnastik på torsdagar som jag numer följer med dom på. Vi åkte själva idag så syrran fick lite egen tid för lilla Wilma. Hon uppskattade det till tusen tror jag. Det blev en mycket lyckad kväll, promenad i snön, godnattsaga och gos. Satt och pratade med syrran lite om massor av saker. Hade det jättemysigt kände jag.


angående jobb så är det nu slut på detta projektet. Jag lämnar över rodret.ska tillbaka dit nu på måndag. Det är både med glädje och sorgjag har verkligen haft det så bra nu på detta projektetdet har varit så roligt och jag känner att jag gett gärnet och det har blivit ett sånt fin resultat. Fått massor av beröm och det känns så kul.så imorgon är den sista arbetsdagen där nere. Sen är det helg.

jag och min älskling ska nog ta det vackert. Han är ju sjuk den stackaren. Sitter här och snörvlar och nyser och feber har han med. Tycker synd om han. Hoppas det ger med sig nu snart så han får komma tillbaka med energi och allt. Han har fullt upp nu med utbildningen och allt, inte roligt att inte kunna få vara frisk. Så morgondagen blir lugn. Kika på TV och slappa. Vila.

Lördag fyller min mamma år. Brukar ju inte fira henne alls för vi har väl ingen bra kontakt. Men ska i år försöka ändra lite på det. Syrran och tjejerna kommer till mig, eller så blir det hos syrran i och med att älsklingen är sjuk, så han kan vara hemma i fred. SKa göra tårta till henne tänkte vi. Sen blir det inte så mycket mer, lite fira med fika bara. Inget mer.

jag hoppas på att först få träna lite på morgonen. Får la se hur det blir med det. SKa trotsa maggen min. Den har bråkat lite idag men inte lika mycket som igår =)

simma imorgon efter jobbet. SKönt. Alltid lika kul och skönt att få börja helgen så.Blir så skönt avslappnad av det. Mör och kroppen blir så mjuk och skön.

nu, sova säng och sen sista dagen på detta jobbet som sagt. Gud vad jag lärt mig massor dessa veckorna. Så roligt och nyttigt att få ännu mer kunskap om massa saker.

Carlis mamma och pappa ska komma till oss på söndag. Dom ska få lite mat tänkte vi.

Hoppas på att få träffa min pappa också i helgen. Saknar honom. Har ju inte haft så mycket tid nu sedan jag jobbat på Hisingen. Men nu kommer allt det vanliga tillbaka och då har man tid igen. =)

Kramar till er alla...

Inga kommentarer: