måndag 23 februari 2009

klurigt

sitter och skriver febrilt
skriver och skriver
men det blir inte bra

hur ska man formulera sig?
jag kan inget fackspråk
så svårt

sitter och skriver personligt brev
det är inga lätta saker att få till
på sitt lilla personliga egna vis
klurar och klurar, ändrar och skriver om
får la se hur det slutar

har jobbat idag, trots att kah kände mig knas
imorses, tog en panodil och ryckte tag i mig själv
for till jobbet. Kändes lite knas att vara tillbaka på Landvetter
det var lite ovant, även om det bara handlar om några få veckor
både ledsamt och roligt på en gång att vara tillbaka

sen åkte jag till syster och träffade henne och tjejerna.
Satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Var kul. Jag fick avbokat mitt MRL pass idag för jag är inte frisk. Fortfarande e det något sjukt i kroppen. Liksom lite febrig på något knepigt vis.
Åkte hem och har nu suttit en stund vid datorn, det går så segt att skriva det där personliga brevet. Jättesvårt tycker jag. Kan inte formulera mig på något proffsigt sätt. Hmmmm

imorgon vet jag inte vad som sker, har inga planer, i vanliga fall är det min vilodag så får väl se vad som hitts på. Pappa måste jag få till att träffa så får nog åka och hälsa på honom om han har tid imorgon.

har många saker att få gjort, får kanske åka och simma lite. Aldrig fel att få rört sig lite även om man är lite seg och febrig.

men nu är det Bedtime för lilla mig. Natti Natt

Inga kommentarer: