onsdag 18 september 2013

lättnad över att dagen är slut

ni anar inte hur skönt jag känner
att nu ligga nerbäddad i sängen
för att snart sluta mina ögon och lämna denna dag bakom mig

swiiiing sa, det bara
fick åka in akut till vetrinären med lilla Honey
hon ska få medicin och det var inget allvarligt
men blev lika rädd denna gången, min älskling
det var iallafall inget att oroa sig över

sen stressa till jobbet och komma in i allt där för dagen
var mycket samtal idag och ärenden så fullt upp hela tiden
käkade Sushi till lunchen som satt perfa i maggen min
smärtan började spåra ur lite mitt under arbetsdagen
så hade lite panik men fick ner den något med smärtlindringen
så tog de sista timmarna, timme för timme
när det var dags att åka hem
jublade både min kropp och jag

åkte till apoteket för att fixa alla intyg till mina mediciner
som jag måste ha med mig på resan till Miami på fredag :)
det var inga problem alls, så nu är allt klart inför avfärd

mitt ben skriker just nu så har lite svårt att fokusera
ska försöka köra lite mindfulness och avslappning nu
lägga mig på spikmattan och försöka att inte tänka på benet
allt för att kunna varva ner och slutligen lyckas somna
benet svarar kraftigt varje dag nu när jag kör 100 %
men jag är så glad att vara tillbaka och känner hur mycket jag har att ge :)

nä nu MÅSTE jag sluta, dumma dumma smärta

men ser fram emot morgondagen och jobbet :)

Natti & Puss

Ps Jag -  Madde Padde i sitt esse på jobbet


Inga kommentarer: