lördag 14 september 2013

smärtkrig

skit också
jag har just nu en pik i smärta utan dess like och jag vet inte ut eller in
jag har tagit den smärtlindring som jag har och jag har ännu inte lyckats bryta eller bromsa smärtan

så arg
så frustrerad
snälla snälla
fruktade smärta
släpp taget om mig
jag behöver sömn och vila
så släpp mig nu
så att vilan får infinna sig

annars e jag nöjd
har haft en rolig vecka på jobbet
och idag åkte jag med älskade syrran
med hennes 3 töser till simskolan
det var roligt och intensivt
det var kul att få träffa dom alla
är så glad att dom finns i mitt liv
jag har varit dom nära sen dom alla
låg i syrrans mage och växte 

imorgon tänkte jag hälsa på Bettan och hämta mina ljus som jag beställt
annars blir det lite städ och fix hemma
har ju börjat plocka fram saker som ska med på min resa som är om en vecka 
jag längtar som en toka

dåsa, ska köra lite mindfullness och avslappning för att klara smärtan som jag nu känner av :)

Bifogar en bild på ett ljus som jag fick av en vän, det står på mitt sängbord och jag läser texten varje dag, tack S

massa massa styrka till er alla

Är du en medsyster med endometrios
ge inte upp, du kommer fixa det

önskar så att jag kunde hjälpa er alla

Natti



Inga kommentarer: