tisdag 12 maj 2009

...

ibland känns livet tufft helt enkelt. Nu är det många bollar i luften. Allt på en gång som vanligt. Vissa dagar så vaknar man upp och dagen är hemsk redan från början. Kämpar så mycket just nu. Väntar på att det ska vända med smärtorna. Kanske förjäves. Igår pratade jag med sjukhuset som hade skickat ut en kallelse till mig i Mars som jag INTE fått. Blir så ledsen och arg, för det är så typiskt. Posten har krånglat nu det sista. Har ringt och skällt på dom igen. Iallafall, så har jag lämnat meddelande om att jag önskar att min läkare ska ringa upp mig, behöver prata lite med honom !!! Så nu går jag och hoppas på att han ska ringa.

solen skiner, och det är ju så skönt. Behöver alla solstrålar som kan nå mig, Ge mig energi. Idag ska jag ut och springa. *blää* Det finns inget annat alternativ så bara att genomföra det. Här ska tränas.

Ta Ta

1 kommentar:

Nathalie sa...

Var in och kikade en sväng här och vill passa på att skicka all världens solstrålar till dig gumman. Det är du värd med allt ditt kämpande! Stor kram /Nathalie