måndag 4 maj 2009

tack för en kanonfin födelsedag

jag har haft en underbar födelsedag och fantastisk helg. Det har varit så roligt med kalas och mina käraste favvisar var på plats. Jag kom på mig själv sitta och le inombords för att det var så underbart att se alla trivas och ha roligt. Man babblade och skrattade. Finns det något bättre ? än att se sina käraste ha kul tillsammans. Jag ÄLSKAR det. Fick jättefina presenter. Min älskling gav mig en konsertbiljett till Beyonce den 11 Maj =) Jag var så glad. Kanonkul ska det bli. Den bästa av dom alla som jag måste erkänna att jag aldrig trodde skulle vara så kul som den var : En Eltandborste. Den är väldigt rolig att borsta tänderna med. Jag har kassa tänder och då skojar jag inte. Innan har ju borsta tänderna varit en hemsk sak men nu är det skitkul. I LOVE IT. Sen fick jag en kanonfin present av min pappa. Han gav mig en massa delar till min servis som jag samlar på. Mine heter den och kommer från kosta Boda. Jag är skogstokig i den och nu har jag börjat få ihop några delar. Vilket känns väldigt roligt =) Sen fick jag ett vackert armband av min syster. Jättefint =) En jättejätte fin vit design skål som jag är tokig i likaså. Den kan man ha till mycket och är så snygg. Tack världens bästa svägerska med familj för den. 2 jättefina teckningar fick jag av Linnea & Gustav som nu hänger uppe i storarummet för dom var så vackra. Ja nu har jag säkert glömt massor men är så tacksam för allt. Framför allt att alla kom och ville hälsa på. I LOVE KALAS och tillställningar =)

Tack Frida för alla goa krämer
Tack Jasmine för den goda handkrämen ( är beroende redan )
Tack Sara för det vackra halsbandet , Ska bära det imorgon på jobbet =)
Tack Kicki för den lyxiga parfymen och krämen ( sååå tacksam )
Tack Anna & Andreas för det fina halsbandet Jättefint !!
Tack Jessie för den snygga rosa tröjan !!! Skitsnygg !!
Tack Joanna för presentkortet, nu ska här shoppas snygga underkläder !!
Tack Madde & Martin för dom fina blommorna !!

Visst värker magen. Den gör väldigt ont nu. Blödningarna ligger i och stör mig. Men....
Så underbart att få vara hemma och frisk för en gångs skull hela April. Få må så här bra som jag fått nu i några månader. Jag är så tacksam hela tiden. Går runt i min lilla värld och känner en stor tacksamhet för alla goa som finns och stöttar mig hela tiden. Peppar mig. När smärtan kommer hamnar jag alltid i lite koma. Den tar över mig och rädslan växer på sig. Jag blir känslig, väldigt trött och mör. Tårarna ligger där och väntar hela tiden. Så skör att om någon blåser på mig så ramlar jag isär. Men, jag känner mig ändå stark i allt.

STOLT
över att jag idag kom iväg och körde slut mig på MRL. Det var väldigt skojigt. Jag var röd som en tomat efter. Men ikke gör det något. Nu bråkar magen men jag skiter i den. Ska bädda ner mig och lösa korsord. För att sedan somna in sådär skönt på min älskades bröst.

ÄN EN GÅNG
tack alla för den bästa födelsedagen !!
Jag kommer lägga in bilder nu efter detta inlägg på mina fina presenter.

Inga kommentarer: