fredag 29 maj 2009

tillbaka på jobbet. Bara det känns som en seger för mig. Att en dag inte behöva stanna hemma. Skiter i dom där äckliga tabletterna som man blir så dålig av, spyr och jävelskap av. Kör på nu. Vägrar att åka in, vägrar att opereras. Inte nu. Jag ska härda ut lite till. Orka lite mer. Måste orka kämpa på. Det går inte att ge upp. Känner av magen. Tar mina smärtstillande och försöker. Det går ganska bra. Glömde min vetekudde hemma bara. Skit ock ! Men den åker med på måndag. Ska försöka få tag på en spikmatta för att testa om den kan göra underverk med smärthanteringen. Alltid värt ett försök. Det gäller att vara optimist. Försöker verkligen !!

ser fram emot helgen. Ska till Stannum och hälsa på. Som vanligt skriver jag att jag ÄLSKAR att vara där. Det är så härligt med lugn och ro. Sover alldeles för länge där varje gång, vaknar vid 11 på morran. Sover såå gott. Hoppas på att komma ut på en fisketur eventuellt. I vilket fall som helst så kommer det bli en fin helg !

resan till Kebnekaise är nu bokad. Jag vill !!! Även om jag kommer vara kass så ska jag genomföra den resan, den är bara bra för kroppen, lugn och ro. Promenera och andas in den friska luften. Jag längtar såå mycket redan. Mysigt ska det bli. Jag och älsklingen ska åka tåg upp. GUUD VAD JAG LÄNGTAR !!

till sist vill jag säga att jag är så tacksam för mina vänner som stöttar och e så underbara när jag är dålig och känner av den hemska endometriosen. Ni är fantastiska !! tack !

K r a m & K ä r l e k

Inga kommentarer: