torsdag 30 april 2009

Valborgsmässoafton

idag är det Valborg. Det är en högtid som vi ofta firar. I år ska jag och Carlis på fest hos Lise-Lotte och det ska bli så kul. Hon ska ha en privatfest hemma hos sig. Laddar nu för fullt för detta. Solen skiner utanför och det gör ju saken ännu roligare =) Jag har idag sommarklänning på mig och mina nya fina bruna sommarskor. Dom är så fina och bekväma trots klacken på dom.

imorgon är det kalas och mina vänner kommer och hälsar på. Alla kunde inte men många. Känns alltid kul att få göra lite tårta och annat. Tyvärr jobbar mannen min men han och jag får mysa till det på kvällen. Sen är det släkten som kommer på lördag och firar. Ska bli kul att låta älsklingens familj och min träffas. Dom kommer gilla varann har jag en känsla av. Moster och hennes man kommer också. Har beställt en god sak att mumsa på =) En favorit enligt mig. Överraskning !!
Efter kalaset åker vi till Stannum. Har kollat med svärmor & svärfarm vi kan komma och stanna till söndag. C ska hjälpa sin pappa att bygga lite så passar honom bra med. Alltid mysigt att vara i Stannum. Det är så fridfullt där. Så helgen blir nog en kanonbra helg =)

Får besök på söndag av Anja =) Du är så välkommen min vän !!

idag tänker jag inte tänka på all skit som finns omkring mig och som får mig ledsen.
TIMEOUT med det idag. Återkommer...

igår tränade jag loss. Magen bråkade som HELL!!! Blöder igen. Värken var hemsk. Trots att jag bara hade lust att lägga mig ner i hallen och somna för så kände jag. Det var uselt välmående. Trotsade mig själv och klädde på mig träningskläderna. Körde sakteligen till gymmet och körde Body Combat. Jag fick ångest för kände mig seg och mör och värdelös. Men körde loss ändå !!

Nu , dags att njuta av Valborg !!

Love Madeleine

Inga kommentarer: