torsdag 16 april 2009

så skönt när man möts av solsken på morgonen. Var uppe tidigt och for iväg till trafikskolan. Fullt med morgontrafik och fick börja köra från trafikskolan. Åkte ut på bygden lite mot Tuve. Gick jättebra. Njöt så av naturen och den härliga känslan av frihet som man får när man kör MC. Bara jag och naturen känns det som. Solen värmde och allt var så vackert. Tog en tur i stadstrafiken med. Min lärare testade mig och jag klarade av det. Var så glad och nöjd med lektionen. Den gav så mycket mer än bara lärodom i MC körning. Jag fick en fantastisk start på dagen. Nu är man på jobbet och har just nu lunch. Solen skiner så varit ute på en promenad och nu ska jag börja jobba igen. Idag ska jag hjälpa pappa efter jobbet ikväll. Jobbar till 18 idag , bytte med en kollega för att kunna köra imorse. Skönt när det går att lösa så bra.

idag ska jag träffa pappa efter arbetet. Ska möta upp honom och hjälpa honom lite med att köra saker till hans lägenhet. Sen ska jag få låna hans dator nu när jag åker till Norrland. Aldrig fel att kunna ha internet när man är uppe i ingenstans. Ha Ha

Kramizzzz

Inga kommentarer: