måndag 13 april 2009

måndagen sprang förbi liksom hela denna påskhelgen ( enligt mig )
nu återstår några futtiga dar till sen är det semester som gäller för min del. Jag ska åka till Norrland på fredag och vara borta en vecka. Ska bli spännande samtidigt som jag känner att jag vill vara hemma också. Resan är bokad och klar så bara att göra det. Nu återstår att somna in denna måndag.

vilken fantastisk helg jag haft. Är så glad för den. Haft en kanonmysig helg med kel och skratt. Kan man begära mer av livet ? Vart och hälsat på svärmor & svärfar på middag. Kikat på intressanta TV program. Pratat om planerna i framtiden här. Pysslat med balkongen och inhandlat blommor och jord för plantering. Nu ska bara dagarna gå lite så ska vi så alltihopa. Gurka och allt vad det blir. Jag längtar efter den underbara synen av allt det gröna och vackra.

som ni förstod har det varit lite tungt i helgen med. Lite smärtmässigt men också en hel del tunga stunder i form av minnen som dykt upp. Dom gör ont och jag blir så arg. Fantastiskt att ha en hjärtevän att dela dom med sådana stunder. Man kommer varann ännu närmare.
Är så tacksam för det. Är inga saker man vill dela med någon egentligen. Ska kolla upp om jag kanske behöver prata med någon som kan hjälpa mig att hantera dom. Finns ju tyvärr aldrig något bra tillfälle för att dom ska dyka upp. Tror som sagt att det beror på Norrlandsresan. Den drog upp detta.

nu ska jag krypa tillbaka till mannens famn. Trivs så bra där.

Kramar


Inga kommentarer: