fredag 3 april 2009

det var extra med grus i ögonen i morse
jag var så trött när klockan ringde kl 06:00
tvingade upp mig själv, halvt sovandes fortfarande
klädde sakta på mig, underställ, ryggskydd, varm tröja
sjalen runt halsen, Termobyxor på, MC stövlarna, Jackan
Packningen med ombyte, hjälmen och handväskan
hasade ut till bilen och styrde den mot skolan i centrum

väl där, pratade igenom dagens mål med läraren
han är bra. Har fått en annan nu än sist.
Jag fick köra till banan och körde lågfartsbanan
den är rolig, gillar den. Svär emellanåt när jag gör fel eller misslyckas
jag har GANSKA höga krav på mig själv, så det är en väldig kamp varje gång
men hade en mycket skön känsla när jag var klar med dagens pass
jag är duktig, jag kommer lösa detta. Kan knappt vänta på att få kortet.
Det är en bit kvar, men snart så minsann. Vilken känsla det kommer bli.

Nu är jag i full fart med att kika på Hojar. Det är så sjukt roligt !!

Nu jobba klart, ska jobba till 18 idag. Sen blir det eventuellt hem till Jessie
eller så kanske det blir en lugn skön hemma kväll, för jag älskar fredagskvällar
Jessie och jag kanske ska hem till Frida ikväll en sväng och hälsa på =)

nu ska jag ut och njuta av lunchen, som idag inte tyvärr innebär solsken
men men, det är ju helg och det är ju underbart =)

Ta Ta

1 kommentar:

Fläderblomma sa...

Åååå tar du mc kort.. har börjat kolla lite löst på de. men de blir tidigast nästa år. har inte råd i år... men uj vad jag skulle vilja ! har tänkt på de sååå många år, men ja tyvärr har jag inte börjat jobba som jag trode, annars hade jag nog haft de redan!

Håller alla tummar jag har och hoppas allt går bra för dej!
kramar!