onsdag 15 april 2009

min goda vän är installerad här hemma. Ligger nu här på sängen på kontoret och kikar med trötta ögon på mig. Vad tråkig man kan vara. Inte ska Madde sitta vid datorn, hon ska leka med mig. Ja, det är lilla skatten Gizmo som är på besök igen. Han är en härlig liten sak som bara är så söt och charmig. Det är en sådan skön känsla när man ska åka till min vän och hämta honom, han blir skogstokig av lycka och den lilla snutten till svansen bara viftar fram och tillbaka. Då får man en skön känsla i kroppen, han trivs nog bra hemma hos oss också. Vi är hans lilla andra familj. Tack Anna att du frågar mig om jag kan passa honom åt dig. Det är mysigt tycker jag. Hoppas nu att ni kommer i ordning med flytten, huset ni köpt är verkligen jättefint.

dagen har verkligen gått i ett. klockan är alle redan alldeles för mycket igen. Vart tog all tid vägen? Har fått en del besked idag. Ska fortsätta med denna hormonbehandlingen ett tag till. Ska på återbesök till sjukhuset snart igen. Det blir lite täta besök just nu men det är för en anledning. Vill kolla igenom allt nu och ligga steget före. Så det inte blir som innan. Tror fortfarande på detta året. 2009, ska bli ett bra år och jag ger mig inte på den saken i första taget. Körde träning ikväll igen. BodyCombat. Idag var det extra tungt av någon anledning. Min kropp har varit lite si så där nu idag och igår. Haft ont och tagit smärtstillande. Då har det lättat lite. Vilket är skönt. Nu är det inte långt kvar tills resan till Norrland. Imorgon också sen drar vi upp dit , till tystnaden och lugnet. Får la se hur mycket man längtar hem. Med all säkerhet ganska mycket. Trivs så bra här nu i lägenheten när vi gjort den så fin som vi vill ha den. Visst, det ä en del kvar men vi trivs så bra här.

nu, ska jag borsta gaddarna och sen stupa i säng.
började kladda på dagens teckning förut men den vart så kass så kunde inte publicera den. Ha Ha

Kjam !

Inga kommentarer: