torsdag 2 april 2009

Jobbat, tränat, träffat Lise-Lotte, kikat på TV
så enkelt kan man beskriva min dag idag
började ju dagen med en underbar syn
fotade och la in det kortet idag, mina påskliljor
har idag kikat upp på balkongen, såå fina stod dom där
och kika på mig när jag var nyvaken och behövde se solens
ljus för att känna styrka, jag var med andra ord helt slut imorse.

körde MRL idag, en annan instruktör än på måndagar och
hon var minst sagt inte så jättetrevlig, jag vart lite småsur
för kunde inte köra en magövning så lade mig ner och körde
vanliga sittups men då kommenterade hon det flera gånger
Jag gjorde inte den övningen som hon ville jag skulle göra
så jag kände mig ledsen, sårad och förolämpad. Arg.

åkte till Lise-Lotte och hälsade på , hennes fina nya lägenhet som hon bor i, jättefint var det. Förstår att du trivs där vännen.

Kika på Lyxfällan, tycker det är väldigt roligt program och bra att kolla in tänk och planering för ekonomin, tycker sådant är så kul.
nu snurrar det i huvudet, min kropp är helt slut verkligen. Ska bli så skönt att få lägga sig och sova nu. Magen var samma som igår, dum och bråkade med mig idag. Blöder som igår. Migränen ligger vilande där och irriterar mig. Använder mina glasögon och hoppas på att dom ska ge effekt och kanske ta bort huvudvärken.

Imorgon är det fredag, får la se vad man hittar på. Har några förslag men får se vad man känner för, kan inte avgöra det nu.

Nu kommer John Blund så jag måste kila.

Kram

Inga kommentarer: