måndag 27 april 2009

ingen motivation alls

här går man och längtar. Vansinnigt mycket efter att få gå på sitt favoritpass MRL och när jag ätit middag med Carlis och ska ladda så rann ork och lust av mig. Istället blev jag en seg , mör och matt Madeleine. Ja , med andra ord lat. Så idag insåg jag att ville stanna hemma och slappa till det. Vilket jag gjorde. Har snart planterat om alla mina nya blommor istället. Mår så bra när jag får pyssla med blommor och blad. Det plockar fram det kreativa ur mig. Som finns där inne. Tror jag. Eller inte. Det blir så fint på balkongen. Gizmo leker runt omkring med sin lilla strumpa som han fått av Carlis. Den är populär.

jag har beskemig ingen lust att göra någonting. Så blir det ibland när man vill för mycket.

nu ska jag bädda ner mig i sängen med Sudoku. Det är avkopplande om något. eller inte. bara roligt !!

Natti Natt

Inga kommentarer: