onsdag 1 april 2009


nu är den på glänt , den sköna våren
den är så välkommen ska den veta
som man längtat efter den
satt ute på lunchen idag, njöt som bara den

tänk vad lite sol kan göra med oss
vi blir genast hoppfulla och fulla av energi
ska fira våren med att ha kjol imorgon
då känner man sig extra uppklädd =)

idag har jag tänkt så det knakar
hörde det själv när jag var mitt i det
magen bråkar, bara lite...e lite tjötigt att läsa om kanske
men den bråkade idag, mitt i arbetet så började den
blöda loss, jag fick sådan panik. Bara rann och rann

migränen låg vilande där och gjorde sig påmind
då gäller det att INTE stanna upp och slappna av
för gör man det går det åt fanders med alltsammans
då är det endast mörker och tystnad som gör det lite pyttebättre

värken, blödningarna och magsmärtorna är dagens Botten-napp
det kanske inte är så konstigt ändå eller ?

sen, körde på med jobbet. Tiden försvann och så var det dags
att åka hem, fick ett fantastiskt meddelande mitt i allt kaos från
min otroliga livskamrat. Vilka ord, vilka meningar, jag blev rörd
hem och bytte om, laddade och pratade av oss om hur våran dag sett ut
sen brum, brum till gymmet, fullt ös till medvetslös...Body Combat
behöver jag säga något mer, jag såg som alltid ut som färgen faluröd i ansiktet efteråt
den känslan, efter att man tagit ut sig sådär fullständigt, I LOVE IT

jag klarade det, jag gjorde det, trots allt ont och jobbigt idag
den känslan och stunden är dagens Höjdpunkt....thanx

nu har jag duschat bort all skit, luktar gott. Känner mig redo
för att nattens drömmar och visioner ska komma på besök

jag vill ge er medsystrar hopp där ute, man klarar mer än man tror
man blir stark för allt man genomgår, det hjälper till när smärtan är på besök
livet tar inte slut, tar bara ett sidospår ett tag. Sen kommer det tillbaka...

Inga kommentarer: