onsdag 8 april 2009

en glad tös är jag idag med. Vakna utvilad och alltid lika skönt =)
inte riktigt lika roligt att det var en mulen himmel och regn på gång
men inget som jag hakar upp mig på idag. bara segt att inte solen skiner

hade en ganska rolig dag igår. Jobbade på sen for jag till syrran
hämtade upp dom sen åkte jag , Josse, Wilma och syrran till Allum
det var en alldeles lagom lång utflykt. Nästan inget folk där.
Skulle ha ett par skor till tjejerna men lyckades inte hitta några

vörken har inte varit något problem idag. Huvudet är bättre.
magen den känns av men inget allvarligt. Så är så tacksam
varje dag som är en lättare dag smärtmässigt är jag så oerhört
tacksam över. Tror det kommer lätta när min nya spruta gjort
lite nytta och satt igång. Det är bara att härda ut tills dess.

är så glad över den lilla som Karro & Andreas fått. Hon är såå fin
fick en bild på henne och jag säger bara, gooooos !! Ska bli så kul
att träffa henne imorgon. Jag längtar. Halle Goos

senare ikväll blir det träning igen. Bokat Body Combat och med
tanke på den träningsvärken jag ligger inne med idag ( kan knappt
gå alltså, benen är såå stela och ömma ) Ska i vilket fall som helst
bli kanonkul att köra för jag tycker det är så roligt med Body Combat

nu ska jag hoppa vidare...tjingeling !!

Inga kommentarer: