fredag 26 mars 2010

idag fredag

smärtskala = 7
dagens bottennapp = smärtan fyyy skööven
dagens höjdpunkt = att få se skymten av vår och sol

haft en mysig dag. känns givande. har njutit att komma hem och få vara hemma. även om jag inte kan göra så mycket mer än vila så är det sådan ro att få komma hem. mitt hem är mitt bo och min trygghet och jag älskar att få komma hem. min lilla Honey ligger här med mig på värmefilten och vilar hon med. det var ett sådant lyckligt återseende att få hämta hem henne. min älskade lilla bebbe. Som jag har saknat henne. oerhört mycket.

ikväll kommer min älskade hem. jag längtar så oerhört efter honom och ska pussa på honom hela helgen :-)

hela dagarna är ett evigt kämpande mot smärtan. tar mina myrsteg varje dag och kände idag hur mycket jag bara vill att tiden ska gå och att jag förhoppningsvis ska känna mig smärtfri. det är en längtan som hela tiden finns inom mig. jag har beställt ut hela min journal och den damp ner i brevlådan idag. ska läsa igenom den och se om man glömt hälften av det som hänt genom åren med endometriosen. men nu ska jag se film...i skuggan av värmen

Inga kommentarer: