lördag 27 mars 2010

smärtskala = 8

dagens höjdpunkt = min promenad med Honey i skogen, fågelsång och frisk luft
dagens bottennapp = smärttopparna

nerbäddad i min underbara värmefilt. den går på högsta läget och jag klarar mig inte utan den en sekund utan den. Kan rekomendera alla att köpa den. Den är från OBH Nordica och är brun. Kolla in länken här så ser du vilken det är:

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/85164?opendocument&markID=90-28-60

idag har jag vilat och tog mig senare en långpromenad med Honey upp mot Delsjön. inte alls så långt som vi brukar men alltid något. det var ju inte direkt jättekul väder idag men det var uppehåll vilket var dunderskönt. satte mig en stund på en stor trädstock som låg ner och då fick jag syn på ett stort fint rådjur. det stod och kollade på mig i flera minuter. Honey och jag var blixtstilla och kika tillbaka. jättefint var det. sen kom det en fågel som satt och sjöng alla sina sånger. blundade då och sög in luften och fågelsången. smärtan gjorde sig påmind och jag började sakta min resa hem igen.

hela tiden ligger jag och kikar på min älskade. han är så fin och fantastisk. kan inte sluta att titta på honom för han är så vacker. nu ska vi ligga och kika tv hela kvällen och götta oss.

frid

Inga kommentarer: