måndag 29 mars 2010

smärtskala = 10 !!!

herregud vilken smärta jag just nu har. vägrar ta dom starka morfintabletterna idag. Har inte tagit någon sedan i lördags och vill inte behöva ta en nu. PLEASE !! Har haft en helvetes dag idag och legat hela dagen nästan. Vill inte röra mig när det värker så. Orkade inte ens med att se på tv under vissa perioder. Står inte ut med detta. Herregud. Nu får smärtan ge sig.
jag somnade men vaknade nu av smärtan. lyckades inte somna om så satte mig här lite. för att samla mig lite innan jag ska göra ett nytt försök att somna. känns som omöjligt just nu. Klockan är liksom halv tre på natten. nu borde Madde sova och inget annat....min vovva Honey ligger här brevid mig. Hon överger mig inte en sekund. Vart jag än går är hon med mig dit.
nä, nu dags att räkna får igen och förhoppningsvis somna...bara smärtan gick ner så jag kan slappna av igen. Är helt slut och känner hur värken liksom går bakåt mot rumpan. Känner hur otroligt spänd jag är i axlarna och nacke. Man blir stel som en glasspinne.

natti natt

Inga kommentarer: