tisdag 3 april 2012

Äntligen...

åh vad härligt
kämpade upp imorse
in med smärtlindringen
sen följer en väntan
hoppas den ger resultat
fixa till mig
blir inget bra alls
iväg till Bilia

möter trevliga Ola
går igenom lite papper
leds ut till bilhallen
där står en skylt
grattis till mig
jag fattar ingenting
händer detta mig
Nääää

Joooo
av med skynket
jag blir damp-Madde
shiiiit
vilken snygg bil
wow känslor
Ola går igenom bilen
Jag bara gapar av kärlek till min nya bil
den e grymt snygg
så bekväm att sitta i
grym teknisk utrustning
wow

Ola säger tack och lycka till
Jag fattar nada
lyckorus med massa endorfiner
då kör jag iväg
helt i chock

åkt runt och njutit
jag e så tacksam
jag har allt som jag önskar

Nu ska jag bara vila och få till min hälsa så att jag kan njuta av det jag har omkring mig, alla de fina människorna och även prylarna :-) bil & MC

Puss på er, nu bäddar jag ner mig för att sova en stund, återkommer

Kram

1 kommentar:

mulangirl79 sa...

Underbart Maddizen... UNDERBART!!! Blir så oerhört glad för din skull!!! Den är sååååå snygg!!! WOW!! Massa kramar!!