tisdag 24 april 2012

Bara Bara Boom

varför är det så ibland
eller så upplever jag som det alltid blir så
när man lutar sig tillbaka och känner sig tillfreds med livet
så kommer bakslaget hårt mot pannan
aj

under eftermiddagen väntade jag lite med min smärtlindring
för att kunna känna efter vart smärtan låg om den infann sig
mycket riktigt eller som ett brev på posten så infann den sig
men inte riktigt som typisk endometrios smärta, så som jag känner den
det värkte liksom i livmodern alternativ i blåsan så måste kolla upp det
så man inte åker på nån obehaglig infektion eller inflammation igen

imorgon ska jag åka till Alingsås och hämta min Mommo
hon är ju gammal och har fått tråkiga besked nu från sjukhuset
jag blir orolig för henne och även om hon inte är släkt med mig
så bryr jag mig oändligt mycket om henne, älskar henne
är så glad och tacksam för att hon och morfar funnits där för mig
som morföräldrar eftersom mina riktiga gick bort när jag var liten
iallafall....imorgon ska jag köra henne till Coop och hon ska få handla
mat för precis vilken summa som helst. Det är skönt att få ge tillbaka
till henne eftersom hon alltid varit gullig och otroligt snäll mot mig
så det blir Coop imorgon med Mommo och jag ska njuta av att kunna
unna henne det. Hon och morfar sade alltid att om dom skulle vinna
en bil på bingolotto så skulle jag få den....lite kul nu när jag vann en bil
imorgon ska hon åka med i den för första gången och det är en dröm
att få uppleva det med henne, hon kommer bli galet lycklig !

nu ska jag försöka stänga ner mitt inre för att sova
måste få ordning på det nu innan jobbet drar igång på måndag
så natti natti på er,

Kramar & Kärlek

En liten Bild på Mommo & Honey i höstas

Inga kommentarer: