måndag 30 april 2012

arbetsdag 1

jag arbetar
för första gången på ett bra tag
det känns skönt att arbeta igen
jag har krigat många dar inför denna dag
nu har halva dagen gått och jag har ätit lite lunch
sen blir det att knega på några timmar till innan man
stämpar ut sig för idag

sen väntar en lugn kväll hemma
ska vila min kropp
ser fram emot att kroppen får lägga sig ner
och kanske äta något gott
men framför allt så ska jag sova ut imorgon

för imorgon,
är det min egna dag
då fyller jag år igen
och ska fira detta med kalas
så imorgon kommer det folk
på besök och fika hos mig
ser jag också fram emot

det har varit en ganska trist tid tillbaka
då jag inte fått vara så social som jag vill
så därför ska det bli extra kul att få träffa
familjen imorgon och få tjöta med dom

kram så länge,

P.s saknar min skrutta som är hemma idag D.s



Inga kommentarer: