lördag 27 oktober 2012

stor lättnad och tacksamhet

då var det lördag och kväll hos oss i Sverige
jag är hemma i mitt hem och nerbäddad i min soffa med min värmefilt
det känns nästan inte som på riktigt alltsammans
jag mår så himla bra efter operationen i onsdags

det har varit en stor och häftig resa denna veckan
jag känner mig så mycket bättre och känner mig långt ifrån ny opererad
såklart känner jag av värk i bröst och axlar efter sövningen men det är
inget som drar ner mig i huvud eller hjärta. Jag är så glad över att operationen är över
och återhämtningen har påbörjats. Jag är så glad att jag inte gett upp hoppet om
att någon gång vinna över endometriosen. Om det så bara varar en dag så är jag
djupt tacksam för den tid som blir.

Tack alla kära medsystrar och vänner, bekanta och familj för ert stöd denna långa period innan operation och även under mitt sjukhusbesök denna veckan. Det är så betydelsefullt med stöd och humor i allt som sker och prövar oss. Jag är lyckligt lottad som har er.

Jag ska vara så tråkig att lägga mig och sova nu men ni ska bara veta hur
skönt det ska bli att lägga mig i min egna säng och sova skönt hela natten
Jag ser fram emot att vakna imorgon brevid min fina man

Puss & Kram

Ge aldrig upp krigarinnor !!

Inga kommentarer: