måndag 13 oktober 2008

en dunderskön söndag....



igår var en kanonskön dag
jag sov ut till hela halv tolv ( så himla skönt )
sen upp och käka en god frukost med Carlis
vi segade oss, jag läste min bok som är skitbra!!

Det är ännu en ny, den heter anhörig och är en sann historia om att vara anhörig till en alkoholist och jag ska erkänna att det berör verkligen i det inre i mig. Det är många känslor och tankar som man känner igen sig på. Den är verkligen en kanonbra bok. Jag längtar till att få komma hem och läsa i den. Kan rekomendera den varmt.
efter en stunds läsning var det dags för att få igång oss. Vi käka lite och drog iväg till Skatås och tog en kvällspromenad på 8 km. Det var väl inte så jättehärligt väder men vi kämpade på och fixade den promenixen. I regn och rusk ska jag tillägga.
Sen åkte vi till affären och veckohandlade. Ja, tro det eller ej men så var det. Vi har blivit vuxna och har nu planerat middagarna för denna veckan. Så får vi se till att följa den också =)
Vuxenpoäng blir det där minsann...he he, nu är det bara kvar att jag ska börja dricka kaffe.
Sen vart den en skön kväll med matlagning och myspys i soffan.Vi har ju nu fått en massa kanaler att kika på så satt som klistrade vid TV:n och fastna i en film. Sen var det bedtime och snacka om att man var bra seg när man slutligen gick till kojs igår.....ZZZzzzzz
Idag...då är det hemgång och sen träna!! Idag blir det MRL = Mage, Rumpa och lår!
Kanonjobbigt pass som känns efter!! men som jag ska kämpa på så!!!
Tjing!!






Inga kommentarer: