lördag 11 oktober 2008

vilken mysig konsert och kväll den 9:e Oktober

inledande har vi nedan ett foto jag tog från konserten
jag är verkligen ingen vidare fotograf när det gäller att hålla sig stilla vid fototagandet
men om ni kisar och kanske kan antyda en liten människogestalt med gitarr i mitten av kortet så ser ni henne, den lilla söta Katie Melua.....



Katie Melua...

vilken röst
vilken kväll
jag hade det väldigt mysigt
kände mig inte på topp men njöt av alltsammans
svärmor och Carlis mormor
jag och Carlis
det var så mysigt där i Lisebergshallen
är så glad att vi bokade den konserten
hon har en egen röst
och var en skön prick på scen
såg ut som en liten ronja rövadotter kan man säga
helt fantastiskt säker på sin röst och jag blundade
en låt som betyder mycket för mig och Carlis är
" thank you stars" som Carlis spelade upp för mig den
3:e dejten hos honom i Kallebäck , då han beskrev den
med sina ord och vad Katies musik betytt för honom under hans resor i världen.
Så det kom sig att jag vart lite rörd, en skön känsla att dela den låten med honom =)
sen i veckan när jag var hemma och hade lite halvjobbigt med smärtorna så fick jag vackra rosa rosor av min älskade, om jag blev glad!! Jag vart riktigt rörd av alltihopa...så nu står dom och förgyller mitt vardagsrumsbord och bara doftar goooottt!!!
Tack du älskling !!!

Inga kommentarer: