måndag 20 februari 2012

Inlagd

Då vart jag inlagd, så nu har dom lovat mig smärtlindring så det hoppas jag räcker. Nu väntar en kämpig natt så just nu försöker jag förbereda mig, om d nu går vill säga. Har fått en till spruta nu och hoppas det räcker så. Kriga kriga

Jag blir så ledsen när jag ser mig omkring och inser att jag är här på KK igen, hatar detta ställe. Sen vart d inte bättre av läkaren som skrev in mig. Han var inte helt förstående men jag bet ihop. Det känns alltid tufft att ge sig och åka in men idag när jag tog smärtstillande kom det upp igen, fick inte behålla nåt alls. Så då är det inte lätt att smärtlindra sig själv heller. Denna smärttoppen började i lördags men jag bet ihop och var envis. När min sambo idag sa till mig att jag borde åka in till akuten när jag satt och stöna i soffan så insåg jag för ett ögonblick att han hade rätt. Så nu ligger man här på KK i sal 3 och väntar och ber för att smärtan ska besegras, för jag ska vinna och inte den. Så är det bara.

Godnatt från KK till er,

Inga kommentarer: