tisdag 6 mars 2012

intervju till artikel...

what a day
vaknar av starka smärtor, smärtlindring intas
somnar om vaknar av en vän som ringer och snackar lite
somnar om igen och sover alldeles för länge
upp och tar mig en dusch för att vakna, fungerar väl sådär
skit ock, inte såhär idag inte, please...men men sånt e livet ibland med denna sjukdomen
idag är inte vilken dag som helst, för idag kommer en journalist hit
och han ska göra en liten artikel om min sjukdom endometrios och jag ska dela med mig av min historia, allt detta för att sprida info om vår förening och sjukdomen i sig såklart, det saknas så mycket kunskap i vård och samhälle...så här gör jag ett försök...

så håll tummarna alla :-)

kramar och kärlek

1 kommentar:

Nathalie sa...

Lycka till idag vännen!
Du är så stark och modig!
Jag beundrar dig och din ork mitt i all kaos.
Men det vet du redan. ;)
Kan bara inte påminna dig tillräckligt många ggr om det!

Massor av lyckokramar ifrån lilla mig! :)