måndag 5 mars 2012

Tack medsystrar

härligt när man vaknar av smärta, då blir man genast trött igen
fick upp mig ur sängen och tvingat i mig lite frukost
sen mediciner, smärtlindring och kände mer och mer hur
jag kunde röra på min kropp utan smärtor igen *skönt*
vad skulle jag göra utan mina smärtstillande just nu = nada
tog mig till och med till gymmet efter ett par timmars vila på soffan hemma
gjorde det jag kunde, testade mig fram och varvade ner så fort smärtan kom
är väldigt glad över att jag tog mig dit överhuvudtaget, det trodde jag aldrig
sen hem och bädda ner mig lite, så kom mina endosystrar och medsystrar till
mig på kvällen och vi spelade Bingolotto och mös i myskläder och avslappnat var det. Satt och pratade såklart också, sen spelade vi lite Buzz och det vart så lyckad kväll och jag är så glad över att den genomfördes trots allt och allas problem.
Det var längesedan jag hade så kul, så tusen tack tjejer för att ni kom hit

idag är ingen bra dag heller tyvärr, ska pilla i mig lite frukost/lunch nu
sen ber jag att ork och kraft ska komma så snart smärtan släppt taget om mig
inatt hade jag så svårt att somna, hade så oerhört ont igen och när min sambo sa till mig inatt att han tyckte jag skulle åka in ryggade hela min kropp och allt inombords tillbaka i mig. Jag hatar hur jag och många andra blir behandlade där inne på KK när inte min läkare eller dem som känner mig och har respekt för mig är på plats. Det är helt sjukt och så ska det inte få gå till enligt mig. No No No
efter flera timmar av värk och panik så somnade jag in, ser idag ut som mer död än levande. Idag är det bara 21 dagar kvar till operation !!

nä, nu äta sen gosa och bara vara, det är jag dålig på att vara just nu...gaaah
men huvudsaken är att jag jobbar på det :-) Ska öva på mindfullness och avslappningsskivan som jag fick med från min psykolog. Ge det ett antal försök

Kärlek & Kramar till er alla,

Inga kommentarer: