torsdag 15 mars 2012

På inskrivning på Sahlgrenska

Då var det min tur att åka hit igen. Denna gången inte via akuten utan endast för samtal med läkare, sköterska och narkosläkare. Hade ett bra samtal med läkaren om tidigare upplevelser och bemötande. Det kändes väldigt bra nu efteråt. Nu jobbar de två läkare som jag verkligen litar på så om det blir för tungt så kan jag vända mig till akuten. Hoppas så jag fixar tiden fram till operationen. Nu väntar jag på narkosläkaren där jag ska förmedla min smärtproblematik innan under tidigare operationer. Det är superviktigt påminde läkaren om. Tankarna inför operationen är mixade. Jag mår inte bra just nu men d gör att det bara kan bli bättre

Kram


1 kommentar:

Nathalie sa...

Du är en sådan kämpe vännen!
Jag önskar jag kunde ta över lite av din smärta, så att du åtminstone fick fungera "normalt" för en tid.
Jag håller verkligen mina tummar och tår för att denna operationen gör att du kommer få det mkt bättre efteråt.
Tänker på dig, och håller mig uppdaterad.

Massor av styrkekramar till dig!
Du är en eldsjäl! ♥