tisdag 13 mars 2012

Längtar bort

Idag har min smärtgräns testats fullt ut. Det var oerhört tufft att ta mig ur sängen alls idag. Sov dåligt och känner nu att det är svårt att ligga på ett bekvämt sätt utan att smärtan tar över. Jag är stolt över min insats idag, gjorde ingenting alls. Det är sant.

Igår fyllde min bästa vän och änglavinge 30 år. Det är så kul för det innebär att vi bägge nu e tanter. Så ser fram emot att få fira henne på fredag.
grattis igen Jessie, älskar dig

Jag jobbar just nu med att lära mig att slappna av. Har många bra appar som jag hittat som jag gärna delar med mig av. Om ni söker på Glenn Harrold så finns d många gratisappar man kan ladda ner. Testa dom för jag är galen i dom alla. Det är ett bra sätt när man har för mycket ont eller bara mår skit.
Här nedan är dem jag använder mig av
Dom heter:

RELAX & Sleep Well
Meditation 4 inner wisdom
Instant Sleep
Create inner Peace & Calm
GH Ultimate Hypnosis
HEAL your body
Finns fler män dom kostar pengar.
Kan verkligen rekommendera ovan appar som är enkla och Glenn Harrold har en ljuvlig röst att lyssna på.

Hoppas ni gillar dom,

Jag känner mig helt okej just nu. Det är tufft i mitt förhållande just nu. Många saker som är svåra att prata om där vi har insett att vi vill olika saker eller skiljer våra åsikter helt om viktiga frågor som berör livet som människan.
Sen som grädden på moset är vi inne bägge två i en tuff kris med allt som gäller min hälsa och framtidsdrömmar.
Vi är bra på att kommunicera i vanliga fall men just nu är jag jobbig, jag har humörsvägningar och fort drar dom ibland sig fram och detta slutar med att jag kan bli dum mot min man. Ryter till vid minsta lilla. Varje dag vaknar jag i förhoppning om att mina besvär är borta.

Ny dag imorgon, ska till psykologen vilket ska bli skönt. Öppna upp och dela med mig av händelser då människor inte behandlat mig bra.
Ska bli skönt att få avlasta det. Så trots att denna dagen vart skit så blir morgondagen så mycket bättre !

Kram & Kärlek

Inga kommentarer: