onsdag 3 juli 2013

illa, jag mår illa just nu

tanken var att blogga om denna dagen idag den 2 juli men....
saken är den att jag är så illamående på grund av alla läkemedel och smärtlindring som jag vart tvungen att inta för att överhuvudtaget fungera. Det är så vidrigt med alla dessa biverkningar på allt
så just nu blir jag illamående och "åksjuk" av att bara titta på datorskärmen
hur knäppt är inte det, och då har jag tagit tablett för att undvika allt med illamående och kräkningar
men det är svårt att undvika med tanke på den mängd av mediciner som jag behövt för att fungera till en viss gräns men inte längre. Vi har tagit lite olika vägar för smärtlindring. Dels det vanliga alternativen sen även avslappning sen ännu en dag med akupunktur

.
nä jag får lägga ner, spyr hela tiden nu så måste lägga mig och stänga ner mig helt, hörs imorgon efter operation, förlåt för trist inlägg här på bloggen men får ta igen det sen

Massa styrkekramar från lilla mig

Inga kommentarer: