måndag 1 juni 2009

Bästa helgen ever !

vilken helg jag haft. den har innehållit mycket skratt och lycka. Åkte till stannum på fredagen. Vart sådär underbar känsla när man kom fram, tystnaden och fåglarnas kvitter. Underbart ! Hade en skön myskväll med mannen. Lördagen vakna jag tidigt, ja det är sant. Åkte till morfars grav och planterade nya blommor där, fixade till den. Den vart så fin ! Sen till Bonum och handla färskt bröd. La mig sedan på den sköna solstolen på gräsmattan och njöt av sol och värme. Det var dags att inviga den fina poolen som dom skaffat, den är så fin. Så badade mig när det vart som varmast. ( jag och mina värmevallningar ) hade en skön dag med svärmor. Sedan grillade vi och åt gott. Kika på det sista avsnittet av Robinson och sen en film. Hade så mysigt och fyllde på mitt konto med kärlek och harmoni. Det kan man aldrig få för mycket av. Samma sak i söndags, då bada vi, låg i solen och mös och bara njöt. Firade älsklingens mamma på mors dag med grill och härligt. När man kom hem igår hade man en skön känsla i kroppen. Vi har nämligen fått OK att köpa lägenheten. Så nu blir det av !!
Lite papper som ska skrivas på och ordnas, sen är det klart. Och då....ska det renoveras kök mm.

J I P P I E !!

nu ska jag hem. Ut och springa med mannen. Skönt !!

Kram

2 kommentarer:

ninjasara sa...

Grattis till lägenheten!
Nu vänder det för dig ska du se...
Kram Sara

Madeleine sa...

Härligt att höra att du är så glad :-) Stor kram!