måndag 29 juni 2009

underbart
fantastiskt
alldeles alldeles
underbart

har helgen varit. Så sköj och skönt har det varit i detta fina väder som vi nu får uppleva. Jag är så tacksam och lycklig över solens strålar som värmer och får mig att må så bra. Hade ju Gizmo på besök och det var så roligt. I fredags körde vi 5-kamp på Liseberg med jobbet. Jag vann !!! men vi körde egentligen i lag och det var lika poäng. Var dunderkul. ÄLSKAR LISEBERG. Lördagen åkte jag till mormor i Alingsås och hjälpte henne lite med städ och ärenden. Vi var på graven och kika in don fina nya blommorna. Hem och lagade god middag till älsklingen som slutade sent. Dukade upp på balkongen och njöt av utsikt och värmen tillsammans med världens bästa man. Gårdagen bestod av att Vi badade och hälsade på Jessie och hennes vovvar, dom lekte och hade så kul. Sen träffade jag Sara igår och badade med henne i Aspen. Hade en skön stund på filten vid Aspen. Sen åkte jag och Jessie & åt god mat. Oxfié blev det. Smakade smaskens på Le Rum i Lerum. Sen åkte vi och badade igen i Lerum med vovvarna. Lämnade över Gizmo till sin mamma och pappa. Kom hem till mannen som jobbat hela helgen. Tjötade och kika på film, somnade så gott i soffan....vakna upp till denna vackra dagen idag. Skönt. Ikväll ska jag in till stan och fika med Lise-Lotten. Ska bli så kul !!!

Puss & Kram

Inga kommentarer: