tisdag 2 juni 2009

dagen har rullat på lagom. Känner mig ganska pigg ( eller inte ). Spelar ingen roll för idag ska det åkas till spåret och köra löpning igen med mannen. K U L , nej det är dötrist innan man är duktig på det. Idag är det annars tisdag, inget speciellt som händer i mitt liv på tisdagar. Jag brukar träffa mina goa vänner men idag läggs det fokus på löpning som sagt. I morses så vart det den sista MC lektionen innan uppkörning kan jag avslöja. Kändes oroväckande bra, helt otroligt. Återstår att se om man sätter provet utan fel. Idag är det 3 arbetsdagar kvar till 1 semestervecka. Ska bli så underbart skönt. Har en del inplanerat. Vi ska fixa hemma en del och röja lite ur våra vrår och annat. Det är en underbar känsla att vi äntligen ska köpa lägenheten, ro om den till vår egna. Nu drömmer man om nytt kök och annat. Ska bli U N D E R B A R T !!!

nu är klockan alle redan 18 och dags att åka hem. Ska förbi syrran en sväng först för att passa töserna en liten sväng för hon ska handla, tänkte att hon ska få göra det i lugn och ro för en gångs skull. Så passar jag på att fylla på mitt mosterkonto med kärlek från dom små godingarna.....

TA TA

Inga kommentarer: