tisdag 30 juni 2009

härlig njutning

solen sken. värme i luften. flipp flopp och kjol. det kändes som det var dags. att åka och provköra. mötte upp Sara på Johans MC. Kikade och drömde oss bort långt bort. Far away. hade så kul. många läckra hojar stod där inne. många tusen kronor. vilken glädje som sträckte sig ut. KTM , my god vad snygga dom är. tror ni jag kom upp på en sådan. -Nej inte direkt. dom är som sagt var höga. skit =(

men där stod den. pärlemo-vit. blänkande ny. det liksom stod MADDE på den nästan. Helt sjukt.

5 minuter senare fick jag sitta upp och ta mig en tur. Sara var med och körde sin Ninja =) Den är ju bara så läcker. Rosa dekaler. Måste bara lägga upp en bild på hennes hoj här och nu...ska göra det.
vilken fantastisk upplevelse allt var. själv, ingen som åkte bakom och kollade in varje cm man körde. Jag klarade mig såå bra själv och hade full koll. Det var så otroligt kul !! jag hade väl ungefär 500 000 000 mijoner endorfiner i kroppen. Härligt värre. Nu kände jag verkligen att jag äntligen tagit det där underbara MC kortet. Det är en sådan frihetskänsla att åka. I LOVE IT

K R A M

Inga kommentarer: