onsdag 10 juni 2009

vilken pärs. semester är i full gång. men så idag. har ju haft ont i halsen ett par dagar nu så vart det tokstopp. Den e så elak emot mig. Har så ont när jag sväljer och är förskyld och febrig i kroppen. nog om det tråkiga.

har löst korsord tillsammans med ett stort glas Coca Cola. Det är semester !!
vilat mig och pussat på världens bästa man !! Han är fantastisk ! sen gått och kikat på mina små blommor och blad som jag planterat på vår härliga balkong. Det börjar minsann likna något nu. Blir så lycklig av att sitta där och mysa med filt =) ja, nu är det dags att bädda ner min kropp. Den är heeelt freaky...knäpp. Tänkte ju få löpt nu men just nu sker inget sådant. Hoppas på att halsen viker sig och försvinner ut i det tomma igen. Den hör inte hemma i min kropp just nu.

tankar far, fram och tillbaka. Ni ska bara veta alltså. Jag är arg angående pappa. Besviken igen och kan inte sluta att brottas med mitt samvete att jag kanske borde släppa efter och ge alltsammans en chans till. Just nu orkar jag inte. Det går inte, finns liksom ingen energi kvar att dela med sig av. Samma sak med min mor, hon är väl inte någon varm och ödmjuk mor. Hon finns inte. Jag har systra mi och hon är min familj. Sen självklart moster Anne-Marie & Mormor Aino.

magen håller sig i någorlunda skick. Den bråkar. Det blöder och gör ont, jag försöker härda ut nu till slutet på denna månaden då jag faktiskt ska börja med den nya medicinen. Känns skönt. Jag längtar efter att få slippa dessa:

  • humörsvägningar
  • värmevallningar ( 10 000 ggr om dagen )
  • blödningar ( hoppas dom försvinner )
  • nedstämdhet
nu jädrans är jag på G snart igen. Nu ska jag bädda ner mig och kika på film. Såg innan filmen " en shoppoholiks bekännelser" den var sådär...lite B. Nu väntar "Push" på mig istället...Natti Natt...hoppas ni gillar korten...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina bilder du har tagit!
Måste passa på att gratulera till att du fixade MC-kortet också! Grattis!
kram Kicki