torsdag 18 juni 2009

Midsommar 2009

då var den här igen, midsommarhelgen. Tänka sig att det var inte länge sedan den sist var. Har det alle redan gått ett år sedan sist. Overkligt. Ska styra bilen mot Stannum. Stanna där hela helgen och vila , slappa och ro om oss allesammans. Blir fest i Tolsjöhult med lite lekar och annat sköj tror jag. Ska bli skönt med långhelg, jag känner en stor glädje för några extra dagar ledigt. Sova ut länge, vilket jag är expert på, jag vet =)

magen den känns av , idag framför allt baktill, det riktigt värker i ryggen och stjärten. Smärtstillande JA TACK. Spikmattan ligger nedpackad och ska åka med till Stannum. Ska lägga mig på den sen så fort jag kommer hem.

1 kommentar:

Curious mind sa...

Nice blog design! Sorry tha Swedish is so difficult for me, but, if you are interested and/or engaged in transportation and/or shipping, you may become interested in our talks on maritime shipping at http://maritimedomain.blogspot.com/ You are welcome to explore it!