onsdag 3 juni 2009

torsdagen är kommen. sitter och kan knappt röra mig idag i mina ben. kom iväg i tisdags på ett löparpass med mannen min. Vi åkte till Skatås och körde på lite på spåret, efter det så körde vi backträning...jag höll sannerligen på att ramla ihop efter det. En skakig, utmattad Madde åkte sen hem och lagade middag som vi slängde i oss ha ha, la mig dom 10 minuterna på spikmattan som fick mig avslappnad och slö sen stensomna jag i knät på älsklingen. Så kan det gå. Då är torsdagen kommen för denna veckan och det återstår 2 dar arbete innan semestern är kommen 1 vecka. Ska bli så skönt med ledighet. Magen min bråkade igår med mig. Jag for hem och la mig i soffan och vägrade röra mig, vart så stel av smärta. Avbokade BodyCombat och förblev kvar i soffan liggandes. Helt slut....blir tyvärr liksom nere när smärtan hälsar på, svårt att fokusera och vara pigg och glad.

idag blöder jag väldigt mycket =( Skulle varit iväg för att simma i Valhalla men hoppar det för det går inte att bada med bikini just idag, det skulle balla ur.

det vart inte direkt bättre när jag vakna idag, drömde om att jag och C fick bebis, det gick så bra med förlossningen och allt, födde en liten flicka hemma i sängen. Helt sjuk dröm. När jag vakna så trodde jag att det var verkligheten och vart lite chockad över att ingen bebbe fanns. Knepigt.

jag går bara och längtar till helgen. Imorgon ska jag och C åka till Liseberg med Joanna och hennes man. Ska köra femkamp där och tjöta lite skit. Sen på lördag bär det av till Torslanda för att gå på fest hos Andreas & Anna. Andreas fyller 25 år och då ska det bli ståhej där. SKa bli mycket roligt.

ska nu försöka slå dö på dessa timmarna kvar på jobbet....Bye Bye

Inga kommentarer: