tisdag 23 juni 2009

shåpigt kan nog folk tycka. att man ska ha så mycket känslor och annat inom sig. det vill inte riktigt försvinna ännu. det är lite smått jobbigt ska jag erkänna. jag försöker. är på jobbet idag och kämpar på, det händer en del och är så skönt att få tänka på lite annat. men rätt som det är, när man minst anar det så kommer känslorna tillbaka. det är massa bilder som kommer upp. så fort jag känner den där lukten, cigarettrök-lukt. då hamnar man där igen, men den otäcka känslan. gjorde ju allt jag kunde. har så svårt att släppa taget om det ändå. vad är det för fel på mig ?? varför haka upp sig ?? det är så himla svårt att sluta tänka på alltsammans. jag försöker hela tiden. det kanske är det som är problemet. jag ska nog verkligen försöka låta alltsammans vara. imorgon, då ska jag och Jessica gå och hälsa på om dom är hemma. Vi har köpt en fin blomma som vi ska ge dom. Tror det kommer kännas bättre sen.

nu måste jag nana , för detta går bara inte. så svårt att skingra tankarna bara. imorgon ska jag till min ängel efter jobbet och då ska vi som sagt var hälsa på familjen. sen blir det träning av. måste bara ha orken så kommer det andra på köpet hoppas jag.

kram

Inga kommentarer: