tisdag 16 juni 2009

jobba, sova
det går i ett nu kan man säga. Hade semester förra veckan, iallafall några dar. Vart ju sjuker såklart. Ont i halsen och skit. Bet ihop och körde upp under torsdagen. Det gick hem !! Så nu är MC kortet i hamn minsann. Var en underbar känsla. Obeskrivlig. Hade en mycket nöjd känsla inombords och efter att ha kämpat med detta MC kortet så var det nu avklarat. Ännu en etapp i livet var klar. Så nu drömmer jag bara om hojar. Vet vad jag vill ha. SKa kika runt lite. Sen blir det ut på vägarna och köra, nu är vi några töser som tagit kortet. Så kul. Längtar efter den första turen tillsammans.

var på Klåverön en sväng med mamma & syster + alla 3 töserna. Det var fullt drag. Mycket lyckat. Solen sken och det var blå himmel. Hade det mycket trevligt. Halsen började ge med sig. Äntligen ! Annars har jag & C planerat semestern. Det kommer bli så sköj tror jag. Längtar !!

nedräkning till min nya medicin. Jag är så taggad nu. Så ledsen av alla biverkningar som just nu kokar i mig. Värmevallningar och annat heeeela tiden. Mår skit och kanon varannan minut. Svårt att beskriva. Måste vara stark nu och lita och tro på min kropp och mitt inre. *laddar*

inget nytt om far min. Det är tyst. Väldigt tyst. Ingen aning om var han befinner sig. I vilket skick. Allt gällande honom är just nu okänt. Känner mig ledsen över alltsammans.

K R A M

Inga kommentarer: