fredag 26 juni 2009

denna veckan har ju innehållit många känslor. allt från sorg till lycka. idag är ännu en bra dag. igår var också helt fantastiskt rolig. jag och jessie + hennes mor åkte på bilbingo och det var såå kul. vi parkerade upp bilen, plockade fram goa stolar och fika, la ut en filt till vovvarna och satt där i solen och hade det så roligt. spelade bingo, vann inget tyvärr. men det var så kul. jag uppskattade det så mycket. var hemma sen ganska sent, men älsklingen var vaken och var så kul att komma hem till honom. han är så fantastisk och underbar. kan inte önska mig en bättre man. nu är lägenheten snart vår tillsammans. ska till banken nästa vecka och skriva det sista. det känns sååå rätt, såå bra. jag är lycklig. vi planerade lite kök och hur vi ska lägga upp allt nu, det är en del att ta tag i men en sak i sänder. vi ska snart åka på semestern och det ska bli såå kul. ha ha , jag kommer garva ihjäl mig för att jag sa så innan. bara vädret blir bra så....men innan dess så är det några veckor som ska avklaras.

idag är det 5 kamp med jobbet och jag är såå laddad. ska bli så sköj. sikket väder också. perfekt !!
imorgon åker jag till mormor i Alingsås en sväng. sen får vi se vad som mer hittas på.

K R A M


Inga kommentarer: