söndag 15 mars 2009

biokväll

Hemkommen precis från bion
Män som hatar kvinnor
den var kanonbra, skitbra , läskig , Jag diggar den
har idag haft smärtor igen i magen
vilat och legat länge, skulle träffat min vän Lise-Lotte
men fick avboka och ligga kvar, läste och fick ta smärtstillande
somna sen igen, sov gott länge, sen kom min älskling hem
vi for in till stan och mötte upp Karro & Andreas
käkade mat på Bergakungen, var jättegott =)
sen in och kikade på filmen, kände mig mör såklart
maggen har då tagit mycket av min energi
men tackar för en kanonkväll idag
igår
då vart det lyckat med
Sara, Jessie, Anna & Kicki kom hit
vi satt och kika på melodifestivalen
blev vansinnig på vem som vann
jag röstade på Snälla , Snälla & Move on
ingen av dom vann
utan istället vann Operan
säger inget mer, blir så trötter
nu
ska jag krypa ner i soffan
mannen och jag ska kika på Antikrundan
vi älskar det programmet
sen är det sovtime, imorgon jobb igen
och MRL , Yes !!
Kramar

Inga kommentarer: