onsdag 4 mars 2009

jag är så glad

sikken dag.

så rolig nyhet kom till mig idag, en vän till mig ska ha bebis. Skoja inte att jag vart helt rörd, underbart för henne och hennes man. Nu ser jag fram emot att få följa detta. Fick en sådan där varm känsla i kroppen min. Kärlek !!

jag känner mig bättre idag. Skönt. Imorses var jag skitkass, och jag är fortfarande hes som katten, men kommer imorgon att arbeta igen. Känns bra.

hämtade ut mina glasögon idag, asså jag känner inte igen mig själv. Ser gammal och tråkig ut. Men så är det. Så nu är dom invigda och jag sitter med dom på nu. Så skönt att känna den skillnaden när jag bär dom. Hela huvudet slappnar av.

imorgon ska jag hem till Sara och hälsa på henne, hon ska ha Mary K party. Jag tänkte ta med mig pärlan min dit o kika. Lite fika o tjöt. Ska bli kul.nu e det time, ska nu gå och lägga mig snart, först ska jag mysa med mannenhan är så fin, och jag är så lycklig med honom. Big Time !!

jag håller på och filar lite på mina dikter...dom blir bra!!

Puss & Kram

Inga kommentarer: