söndag 1 mars 2009

så var man sjuk då ja

hatar den känslan när den kommer smygandes. Börjar bli seg och mör i kroppen, sen kommer halsont och jag är hel kass. Så det blir en lugn hemmadag idag och inget mer. Vila och vila så att jag förhoppningsvis kan bli bättre tills imorgon.

Igår var jag också kass men efter en alvedon kände jag mig bättre. Så tog bilen och for upp till Landvetter, mamma var där och passade flickorna och ville ha lite hjälp så vi hjälptes åt med töserna som var så snälla och rara. Vi pysslade och gjorde ljus. Dom tyckte det var väldigt kul vilket gladde mig. Sen vid 18 tiden for jag hem och käka med älsklingen. Vi satt och pilla lite med datorn och grejade sen lite melodifestival, som jag för övrigt tycker har ballat ur totalt.

idag är alla planer avbokade tills vidare. Hoppas nu detta ger med sig
det skulle INTE fungera att vara hemma imorgon då vi har mycket på jobbet denna veckan. Så nu ska jag kurera mig så jag blir frisk.

Ha en skön söndag !!

Inga kommentarer: