måndag 16 mars 2009

helt avslappnad

så skön känsla
jag har i kroppen nu
varit och tränat
första gången sedan jag varit sjuk
äntligen
oj , vad jobbigt det var
helt utmattad vart jag
darrade i armar och ben
svetten rann och jag vart tokröd i ansiktet
hur jobbigt det än var
så känns det så skönt nu
när det är avklarat för denna gången
jag har tappat mycket
det blir ju så när man varit sjuk
och inte kunnat träna
idag
jobbat på, en ganska lugn dag
timmarna flög förbi , som alltid
vipps så var det dags att åka hem
käka lite, tjöta lite
sen åkte vi , jag och C till träningen
han körde på gymmet, jag körde pass
berömde varann, för att vi kom iväg
vi var bra sega båda två
kom iväg och tränade trots det
nu
ska jag bädda ner mig
i soffan och kika på Ballar av stål
det är ett ganska kuligt program
ska avnjuta ett kallt glas isvatten
det ni =)
ja tänk, madde dricker vatten
jag som alltid drack Coca Cola innan
men nu är det ändring på det
Ta Ta

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre idag! Vilken härlig bild du hittade. Gosiga lilla kattunge!
kram