söndag 29 mars 2009

här har ni storstäderskan
idag har vi legat i, när jag kom ur sängen
hade såå ont i morses igen, så låg kvar och vilade
fick en varm go vetekudde av älsklingen
låg kvar, ett andetag i sänder

sen tog jag tag i mig själv, tvingade upp mig
så satte vi igång , så fint det blev
omorganiserade lite här och var
så nu är det så härligt att vara hemma igen
allt har fått sin plats igen, njuter så av balkongen
som vi fick grejat med igår...njuter sååå !!
solen låg på idag och där satt vi och hade det bra

sen var det tvättdax idag med, så har sprungit upp och ner
borde ha en stegräknare på mig när man har tvätt tid
för gud vad man springer upp och ner hela tiden...

Imorgon
har jag semester, Åhhhh vad skönt det är
ska köra MC på morgonen mellan 7-8
sen hem och byta om , vila lite kanske
åker till syrran vid 14 tiden och passar tjejerna
ska bli kuligt. Sen hem och träna !!

Gött att börja en arbetsvecka med ledighet !!
har många roliga projekt nu som ska pillas med

det bästa är att imorgon ska min läkare ringa mig!!
har mycket att berätta för honom, många frågor


Ta Ta

Inga kommentarer: